Вопрос по информатике
Анонимный
1 год назад

Складіть проєкт, у якому виконавець відходить від правої межі Сцени, якщо він торкається до неї. Або малюе квадрат, якщо він до межі не доторкається. (якщо намалює коло 1 +2 6)​

Ответы 1

Ответ:import turtle

def move_right():

   turtle.penup()

   x, y = turtle.position()

   if x + 50 <= 200:  # Перевірка, чи виконавець не вийде за праву межу сцени

       turtle.goto(x + 50, y)

       turtle.pendown()

   else:

       draw_square()

def draw_square():

   turtle.penup()

   x, y = turtle.position()

   turtle.goto(x, y - 50)

   turtle.pendown()

   for _ in range(4):

       turtle.forward(50)

       turtle.right(90)

   turtle.penup()

   turtle.goto(x + 50, y)

   turtle.pendown()

# Ініціалізація

turtle.speed(0)

turtle.setup(500, 500)  # Розмір сцени

turtle.penup()

turtle.goto(-200, 200)  # Початкові координати виконавця

turtle.pendown()

# Додавання обробників подій

turtle.onkey(move_right, "Right")

turtle.listen()

# Запуск головного циклу програми

turtle.mainloop()

Объяснение:

У цьому проекті ми використовуємо бібліотеку turtle, щоб керувати графікою. Виконавець починає з позиції (-200, 200) на сцені розміром 500х500 одиниць. При натисканні клавіші "Right" виконавець здійснює рух вправо на 50 одиниць. Якщо він досягає правої межі сцени (200), то замість руху ми малюємо квадрат розміром 50х50 одиниць, зміщаючи його вниз на 50 одиниць. Цикл головної програми слідкує за подіями та викликає відповідні функції.

Якщо ви виконаєте цей проект, ви побачите, що виконавець рухається вправо, а коли він доторкається до правої межі сцени, наступний об'єкт, який малюється, буде квадратом замість руху.

Премиум статус
Получайте самые быстрые
ответы на свои вопросы
У вас остались
вопросы?